Şubat 10, 2006

Ampul Değiştirici

Image Hosted by ImageShack.usHem çarpılma tehlikesinden uzak olup, hem de yere yakın kalarak ampul değiştirmenin yolu karşınızda. Bu aletin teleskopik kolu sayesinde ciddi yüksekliklere erişebilir ve değiştirilebilir başlıkları sayesinde altı farklı ampul çeşidini söküp takabilirsiniz. Ampulü kavrayan baş kısmı motorlu ve dönüyor. Baş kısmını tutamaç kısmındaki uzaktan kumanda ile kontrol ediyorsunuz. Tork-sınırlayıcı elektroniği sayesinde ampule veya duya asla zarar vermiyor.

[Burada | Kaynak: The Red Ferret Journal]

4 yorum yapılmış:

Adsız dedi ki...

Bir ampul değiştirmek için pahalı bir makine.Tamam elektronik yaşamımıza girdi ama bu kadar elektronik fazla!

Halil dedi ki...

:) Pahalı olduğu konusuna katılıyorum. Ancak bence örneğin okullarda bu tür bir alet kullanışlı olabilir. Çünkü bazı durumlarda tavan yüksek oluyor ve basit bir sandalye ile ampule ulaşılamayabiliyor. Emniyet de önemli elbette, bu alet kişiyi hem elektrikten uzak tutuyor, hem de merdiven/sandalye tepesine çıkmak zorunda bırakmıyor. Ev için belki çok kullanışlı değil ama yine de şık bir icat bence :)

Zaten buraya koyduğum icatlar söz konusu olduğunda yaratıcılığa ve orjinalliğe kullanışlılıktan daha fazla önem veriyorum, yani karşıma çıktığında şaşırdığım ve/veya "harika" bulduğum şeyleri koyuyorum bu açıkgünlüğü.

defla dedi ki...

Ben aksaray aöl'den 1o.sınıf sayısal öğrencisiyim.Ve proje dersinde çeşitli projeler üzerinde çalışıyoruz aylarca,tübitak'a göndermek için.Ve benim geliştirdiğim ve grubumla üzerinde çalıştığımız proje de buydu:)Yani kolay ampul değiştirip takabilmek için bir alet geliştircektik.Bunun için internette bilgi toplarken bu aleti gördüm ve büyük hayal kırıklığına uğradım.Çünkü yapcağımız projeler hiçbir şekilde daha önceden bulunmuş olmamalıdır.Neyse ki bunu şimdi gördüğüm iyi oldu yolun sonunda geri dönüp bir proje aramak çok zor olcaktı.Napalım artık herşeyi sıfırlayıp yeni bir proje aramanız gerekecek:)

Adsız dedi ki...

Love Games-Tell You How to Avoid Getting Hurt by Them