Ocak 27, 2006

Dünyalı künyesi (uzaylılar kaçırırsa diye)

Uzaylılar tarafından kaçırılırsanız, uzaylıların sizi dünyaya sağ salim geri getirebilmeleri için üzerinde dünyanın koordinatlarına dair bilgi bulunan künyeler yapmışlar.

Diyelim ki uzaylılar tarafından kaçırıldınız ve evrenin bilinmeyen bir köşesine götürüldünüz. Derken bir sebepten uzaylılar sizi gezegeninize geri götürmeye karar verdiler. Fakat o da nesi, bir evrennet solucanı yüzünden tüm widwons tabanlı bilgisayarları çöktüğü için uzaylılar sizi hangi gezegenden kaçırdıklarını bir tür bulamıyorlar, nedense hatırlayamıyorlar da:

1. Uzaylı: "Böyle masmavi, harika bir gezegen değil miydi? Hani, yörüngeden manzarayı seyrederken bi şişe pangalaktik gargara yuvarlayıp komalık olmuştuk hatırlasana?"

2. Uzaylı: "Doğru doğru, bak şimdi hatırladım. Tam üç gün kendime gelememiştim. Ama değerdi be, çok kalite gargaraydı o. Bi daha öylesine rastlamadım."

1. Uzaylı: "Boşver şimdi gargarayı, gezegenin koordinatları yok elimizde, nasıl geri götürücez bunu?"

2. Uzaylı: "Ne biliim olm kaçırmadan önce düşüncektin onu. Hem yasak böyle şeyler biliyosun. Başın belaya girecek, söylemedi deme."

1. Uzaylı: "N'apayım, bizim oğlan çok ısrar etmişti. Bilim projesi yaptı bununla. Hocası da beğenmedi projeyi gerçi. Kıyamadık, evde besleyelim dedik. Bi süre sonra bizimki sıkıldı tabi bundan, bırak 270. dereceden polinomları, 3. dereceden polinomların köklerini bile bulamıyormuş düşünsene."

2. Uzaylı: "E heralde, şuna baksana bunun evrimsel yaşı en fazla 20milyon yıl kadardır, ne bekliyodun ki." burada elbette Hykkrg yılı kastediliyor, yani kendi ana gezegenlerinin yılı.

1. Uzaylı: "Dooru haklısın. Neyse bizimki götür bunu diye tutturdu. Çaktırmadan uyutturacaktım, oğlan anladı, kesinlikle olmaz dedi. İlla ki gezegenine geri götürecekmişim. Bunu gemiye gizlice sokana kadar akla karayı seçtim. Fakat nedense hangi gezegenden olduğuna hiç dikkat etmemişim, o kadar da uzaylıyım yani..."

2. Uzaylı: "Yani."

Dünyalı: "Hlleo, oevr hree..."

2. Uzaylı: "Abi bi bak istersen seninki bize bişey anlatmaya çalışıyo galiba."

Dünyalı: "Plseae tkae me hmoe. Loko, uoy nac fnid het ctrneodaios fo ym hmoe pealnt unsig tihs Ltooiacn Etrah Tag!"

1. Uzaylı: "Boynundaki şeyi gösteriyo. O ne ola ki ? Allah Allah o şeyi bir senedir nasıl oldu da farketmedik?"

Künyeyi görürler:



2. Uzaylı: "Hakkatten o ne yaa öyle? Dur bi bakiim şuna. Aaaa gel gel süper bişey olm bu, yırttın yırttın."

1. Uzaylı: "Neymiş?"

2. Uzaylı: "Buna seninkinin gezegeninin koordinatlarını bulmak için gerekli bilgileri koymuşlar. Bak pulsar bunlar, bu da yıldız sisteminde gezegenin yeri."

1. Uzaylı: "İyi de hangi galakside bu sistem?"

2. Uzaylı: "Soruya bak. Bu kadar ilkel bir canlı hangi galaksiden olabilir? "Evren ve Hayat" dersinde öğrendiklerimizi hatırlamaya çalışsak."

1. Uzaylı: "Tamam tamam Synolamaundan bu. Yanlız biliyosun ben o dersten büt'te geçtim. Az kalsın atılıyordum o ders yüzünden."

2. Uzaylı: "Niye ki çok kebap dersti o."

1. Uzaylı: "Dalga mı geçiyosun? Tam 1500 galaksi, her birinde milyonlarca gezegen. Her birinin yerçekimi ayrı, atmosferi ayrı, madde dağılımı ayrı. Sonsuz çeşitlilik. Ezberlenir mi o kadar şey? Tamam uzaylıyız ama bilgisayar mıyım ben? Protesto ettim aslında ben o dersi, özellikle çalışmadım. Ezberci eğitime karşıyım ben."

2. Uzaylı: "Ne ezberi, açık kitap oluyordu bütün sınavlar."

1. Uzaylı: "Atıyosun."

2. Uzaylı: "Beyefendi yeşil kı*ınızı kaldırıp derslere gelseydiniz bilirdiniz sınavların açık kitap olduğunu."

1. Uzaylı: "N'apayım uykum ağır benim."

2. Uzaylı: "Şu gezegenin koordinatlarına bakar mısın, lütfen. Rica ediyorum."

1. Uzaylı: "Hani çalışmıyo ki bilgisayarlar"

2. Uzaylı: "Şurda bi tane lnuix makine var, ona solucan falan giremiyo."

1. Uzaylı: "Dooru çalışıyo bu. Bi saniye bakıyorum....Aaa tesadüfe bak, bir sonraki durağımız orasıymış. Dyüna gezegeni. Tamam yaaa! Üffff. Hatırladım şimdi. Ne biçim uzaylıyım ben yaaa?"

2. Uzaylı: "Çok içiyosun çoooook."

1. Uzaylı: "Tencere dibin kara seninki benden kara."

VE DÜNYALI EVİNE DÖNER

Dünyalı künyesinin fiyatı 13$ ve uzaylılar tarafından kaçırılıp dünyaya sağ salim dönemezseniz paranızı iade ediyorlarmış!!!?!?!!

[Burada] [Kaynak: Neatorama]

1 yorum yapılmış:

*O*zge dedi ki...

Dunyada uzaylılar tarafından kacırıldıgına, uzaylıların bu insanları ameliyat ettigine, hatta erkeklerin yanlıslıkla hamile kaldıgına ama neyse ki son anda dunyaya geri donerken uzaylıların bu vahim hatadan donduklerine inanan o kadar insan varken boylesi bir kunye gerekli olabilir. Yani uzaylılar sadece dunyayı arastırmıyorlar ya! Kafaları falan karısabilir, biz bu adamı nereden almıstık diyebilirler. Cok lüzumlu bir alet :)