Ocak 22, 2006

Açıkgünlüğün İsmi Değişti, Adres Aynı

Kısacası "Günden Kalan" ismi içeriği karşılamıyordu. Harika Şeyler ismi de orijinal değil, Boing Boing'in sloganından alıntı ("A Directory of Wonderful Things") ama daha güzel bir isim bulamadım açıkçası. Ayrıca bu ismi çok seviyorum, içinde çocuksu bir heyecan var.

Bir süre adresi değiştirmeyi düşünmüyorum ama açıkgünlüğü blogger'dan başka bir yere taşımayı düşünüyorum, değişikliği o zaman yaparım artık. Zaten adres değişikliği epey zahmetli olacak, yüz yere üye oldum hepsini güncellemeye üşeniyorum :)

[Bunları da kime anlatıyorsam, açıkgünlüğü kimse okumuyor ki :) Monolog gibi oldu valla. Daha doğrusu günlüğe yazar gibi oldu ama sonuçta burası bir açık günlük öyle değil mi :)]

2 yorum yapılmış:

*O*zge dedi ki...

Okuyan biri var.Ben okuyorum mesela :))

Halil dedi ki...

Saol Özge destek için. Aslında okuyan bi arkadaş daha var, biraz uzaklardan, o kendini biliyo ;) Arkadaşlar hepinize selamlar umarım okurken zevk alıyorsunuzdur :)