Ocak 22, 2006

Kadınları Unutmadım ;)

Kadınların 'Gadget'larla arası pek iyi değildir ama bunlar cidden hayatınızı kolaştırabilir:

1. Böcek Vakumlayıcı

Evde sizi böceklerden kurtaracak bir erkek yok, veya erkek de böcekten korkuyor...Artık önemli değil, böcek vakumlayıcı her zaman yanınızda. Fiyatı 25$.

Image Hosted by ImageShack.us

[Burada] [Kaynak: Popgadget]

Ben böceğe vakumlayacak kadar bile yaklaşamıyorum diyorsanız karşınızda:

2. Örümcek Yakalayıcı

Bu aletle bir örümceği 65 cm mesafeden etkisiz hale getirebiliyorsunuz. Üstelik örümceğe de zarar vermiyor. (örümceğin canlı kalması gibi bir derdiniz yoksa bunu deneyin) . Fiyatı 10£.

Image Hosted by ImageShack.us

[Burada] [Kaynak: Popgadget]

3. Oje Kurutan Maymun

Fiyatı 8$ ve 2 adet AAA pille çalışıyor.



[Burada] [Kaynak: Gizmodo]

4. Zarif Muşta

Hem zerafetinizi hem sizi aynı anda koruyor. İmitasyon taşlı, altın ve gümüş modelleri mevcut.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NOT: Son baktığımda Boing Boing'deki bağlantı çalışmıyordu, muştayı beğendim almak istiyorum diyorsanız web'den aramanız gerekli.

[Kaynak: Boing Boing]

0 yorum yapılmış: