Ocak 25, 2007

Sallan/Yuvarlan: Gerçek Rock N'Roll

Tam istediğim gibi olmadı ama fena da olmadı :)

You-Tube'deki rock müzik kliplerinden seçme yapıp üç adet video listesi hazırladım. Listelerin bağlantılarını ve açıklamalarını aşağıda bulabilirsiniz. İyi seyirler ;)

1. Yıl 1969. Deep Purple ve Kraliyet Filarmoni Orkestrası birlikte çalıyor. Videolar 1-3 "Movement"lara ait.


NOT: Aşağıdaki listeler 18 yaş altı için uygun olmayan videolar içermektedir.

2. 80'ler öncesi rock müzik burada.
3. 80'ler sonrası rock müzik burada.

3 yorum yapılmış:

. dedi ki...

Tekrar Merhaba,

Bloguna bakarım demiştim, ne de olsa sen tanıştırdın beni burayla:))

Yalnız benim fizikle en büyük yakınlığım fizik hocası Pezeret'yi WC'de basmaktan öteye gitmiyor korkarım:))

O yüzden ben de en çok ilgimi çeken müzikle gireyim dedim olaya.

Deep Purple benim için Tanrıdır taparım. Flying in a purple dream olur da dinlemediysen muhakkak bul buluştur dinle. Joe Satriani'nin de gitarist olarak yer aldığı Japonya konser kaydıdır ve mutlaka dinlenilesi muhteşem bir keyiftir.

80'ler öncesi ve sonrası diye verdiğin iki video da artık youtube'te yok maalesef seyredemedim.

Asıl sorum şu; VJ'lik olayına soyunuyorum demişsin. Müzikle ilgili gördüğüm son şey BoneyM'in o muhteşem klibi. Gerçek Rock N'Roll maddesinde bir güncelleme yok mu?

filiz

Halil dedi ki...

Selam Filiz,

80'ler oncesi ve sonrasi diye bahsettigim, iki klip listesi. VJlik olayi oydu aslinda, yani klipleri pespese dizmek, ama iste istedigim gibi olmadi tam. Cunku bir playlisti dogrudan gomebiliyorsun bloga ama blogda listedeki tum klipler thumbnail olarak gorunuyor. O olay hosuma gitmedi, yani klipler pespese gelmeli ama izleyen sonrakinin ne oldugunu bilmemeliydi..

Playlistler ilk videolar silindigi icin artik acilamiyor; aslinda su an her iki listedeki pek cok video telif hakki vs. yuzunden youtube'dan silinmis durumda. En azindan hangi sarkilar var idi onu gormek icin playlistlere dogrudan bakabilirsin:

80'ler oncesi: http://www.youtube.com/my_playlists?p=F3830DF179F96F4E

80'ler sonrasi:
http://www.youtube.com/my_playlists?p=AB1ADD0DB9B35F9F

Alsinda videolarin bir kismi hala duruyor youtube'de. Zaman darligindan maalesef guncelleyemeyecegim listeleri :( Zamaninda baya ozenen bezene secmistim hepsini (bir sarkinin birden fazla videosu var cunku) ama iste yalan oldu bizim VJlik olayi. Cidden cok guzel videolar vardi aralarinda..

ciao, Halil

Halil dedi ki...

Deminki baglantilar muhtemelen acmayacak. Dogrusu (umarim) asagida:

http://www.youtube.com/view_play_list?p=F3830DF179F96F4E
http://www.youtube.com/view_play_list?p=AB1ADD0DB9B35F9F