Ocak 07, 2007

What You Reap is Not Always What You Sow

Perfect Day'in çok sanatçılı versiyonunun klibini ilk defa bugün izledim, güzelmiş.. Görmeyen varsa diye ve dünün anlam ve ehemmiyetine istinaden klibi sizinle paylaşmaya karar verdim. İyi seyirler..

[Sayfaya gömülü video]



Not #1: Şarkının sözleri burada.
Not #2: VJ'lik olayına soyunuyorum :-P "Gerçek Rock'n Roll" yakında seçkin internet tarayıcılarında ;)

3 yorum yapılmış:

mrl's page dedi ki...

merhaba,
B5'ın komşusuyum, sobelerden gördüm seni.Ne güzel klipmiş bu :)
Bende izlememiştim..
Bilim kurgu seven biri olarak Ursula Leguin okurmusun? ben yerdeniz üçlemesini çok sevmiştim.
selamlar
mrl

Halil dedi ki...

mrl merhaba,

Sobeleme nedir diye sorsam?

Ursula'nin cogu kitabini cok seviyorum/dum. Dum, cunku okuyali en az 6 yil oldu, su an tekrar okusam ayni tadi alir miyim bilmiyorum. O zamanlar ozellikle Yerdeniz buyucusunu okurken muthis zevk almistim. Miyazaki'nin oglu animasyon filmini yapiyormus sanirim, bu kitabin filmi bence de en iyi animasyon olur.

Ve fakat ben Frank Herbert'in kitplarini biraz daha fazla seviyorum, ote yandan Herbert'in kitaplarinda biraz ticari (eksi) bir tad almiyor da degilim..

saglicakla,

H.

mrl's page dedi ki...

tekrar merhaba,
r2d2' yi sobelemişler ve o da kensi sayfasında sobelemek istediklerini sıralamış.sende bunlardan biriydin..sobelenince kendi hakkında bilinmeyen 5 konuyu blogunda yazıyorsun, tabii istersen.benide b5 sobelemişti :)
ursula yengeyi ben okuyalı sanırım 8 yıl kadar oldu :) eskisi kadar çok okuyamıyorum ne yazıkki.
okunmamış Asimov'larımda var :)
aslında sıkı bir bilim kurgu takipçiside değilim...
ii haftalar sana
mrl